Υποστήριξη Philips

Δεν μπορώ να συνδέσω την οδοντόβουρτσά μου με την εφαρμογή Sonicare

Δημοσιεύθηκε στις 07 Νοεμβρίου 2024
Αν η οδοντόβουρτσά σας δεν συνδέεται με την εφαρμογή Philips Sonicare, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  1. Βεβαιωθείτε ότι η οδοντόβουρτσα είναι πλήρως φορτισμένη.
  2. Βεβαιωθείτε ότι το λειτουργικό σύστημα του τηλεφώνου σας και η εφαρμογή είναι ενημερωμένα.
  3. Ενεργοποιήστε το Bluetooth στην κινητή συσκευή σας.
  4. Κρατήστε την οδοντόβουρτσα και την κινητή συσκευή κοντά μεταξύ τους.
  5. Αφαιρέστε την οδοντόβουρτσά σας από τον φορτιστή ή πατήστε το κουμπί τρόπου λειτουργίας, για να ενεργοποιήσετε τα σύμβολα LED στη λαβή.
  6. Ανοίξτε την εφαρμογή Sonicare.
Αν η οδοντόβουρτσα δεν συνδέεται όταν ανοίγετε την εφαρμογή, καταργήστε τη σύζευξη/καταργήστε την οδοντόβουρτσα από τις ρυθμίσεις Bluetooth του τηλεφώνου σας. Επανεκκινήστε την εφαρμογή Sonicare για να συζεύξετε ξανά τη συσκευή σας. Η εκκαθάριση της μνήμης cache του Bluetooth στην κινητή συσκευή σας μπορεί επίσης να επιλύσει προβλήματα συνδεσιμότητας.

Σημείωση: Οι χρήστες της οδοντόβουρτσας Sonicare Prestige 9900 μπορεί επίσης να είναι σε θέση να επιλύσουν τα προβλήματα σύνδεσης επαναφέροντας τη λαβή.
Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα σύνδεσης της οδοντόβουρτσας Philips Sonicare με την εφαρμογή Sonicare, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.
Ψάχνετε κάτι άλλο;

Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές υποστήριξης της Philips

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.