Υποστήριξη Philips

Ο επισκέπτης μου δεν μπορεί να δει το βίντεο στην εφαρμογή Philips Avent Baby Monitor+

Δημοσιεύθηκε στις 21 Νοεμβρίου 2022

Αν ο επισκέπτης δεν μπορεί να δει το βίντεο στην εφαρμογή, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα: 

  • Είναι πιθανό ο επισκέπτης σας να πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό στη Philips. Ζητήστε από τον επισκέπτη σας να κατεβάσει πρώτα την εφαρμογή Philips Avent Baby Monitor+ και να δημιουργήσει λογαριασμό. Στείλτε την πρόσκληση στον επισκέπτη σας αφού δημιουργήσει τον λογαριασμό του.
  • Ο χρήστης-επισκέπτης που θέλετε να προσκαλέσετε μπορεί να ζήσει σε διαφορετική ήπειρο. Βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης-επισκέπτης θα επιλέξει την ίδια χώρα με εσάς κατά την εγγραφή του λογαριασμού χρήστη.
Επικοινωνία με τη Philips

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε

Επικοινωνία με τη Philips

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε

Ψάχνετε κάτι άλλο;

Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές υποστήριξης της Philips

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.