Φροντίδα για τη μητέρα και το παιδί
Φροντίδα για τη μητέρα και το παιδί
Philips AVENT - The importance of sleep

Η σπουδαιότητα του ύπνου

Philips AVENT - The importance of sleep

Οι πρώτοι μήνες με το νεογέννητο μπορεί να είναι πολύ κουραστικοί, γι' αυτό είναι σημαντικό και οι γονείς να προσπαθούν να κοιμούνται αρκετά.

Οι νέοι γονείς μπορεί να χάσουν από 400 έως 750 ώρες ύπνου το πρώτο έτος ζωής του μωρού τους. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι για να κάνετε πιο ξεκούραστη τη ζωή όλης της οικογένειας.

Οι περισσότεροι νέοι γονείς θέλουν το μωρό κοντά τους τις πρώτες εβδομάδες. Μια καλαθούνα ή ένα λίκνο είναι ιδανικές επιλογές, καθώς μπορείτε να τα μετακινήσετε μέσα στο σπίτι ώστε το μωρό να είναι πάντα κοντά σας.

Συνιστάται τα μωρά να κοιμούνται στο δωμάτιο των γονιών τους πρώτους έξι μήνες, σε ξεχωριστή κούνια. Μετά τις πρώτες εβδομάδες, μπορεί να αρχίσετε να νιώθετε πιο άνετα να αφήσετε το μωρό να κοιμηθεί σε άλλο δωμάτιο. Ωστόσο η επαφή με το μωρό σας όταν δεν είστε μαζί είναι πολύ σημαντική, γι' αυτό ένα καλό βρεφικό μόνιτορ μπορεί να σας βοηθήσει.

Μείνετε σε επαφή ακόμα και όταν δεν είστε μαζί με το μωρό σας

Με τα βρεφικά μόνιτορ μπορείτε να ελέγχετε το μωρό σας ακόμα κι όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο. Τα βρεφικά μόνιτορ της Philips AVENT προσφέρουν ακόμη περισσότερες δυνατότητες, καθώς όχι μόνο σας ειδοποιούν πότε το μωρό σας κλαίει, αλλά έχουν και δυνατότητα ομιλίας γονέα για να το καθησυχάζετε με τη φωνή σας.

Επίσης, τα βρεφικά μόνιτορ μπορούν να σας ειδοποιούν απομακρυσμένα για τη θερμοκρασία και την υγρασία του δωματίου του μωρού. Ο ύπνος και η χαλάρωση του μωρού μπορεί να επηρεαστεί εύκολα ακόμα και από πολύ μικρές αποκλίσεις στο κλίμα του χώρου, καθώς τα μωρά δεν μπορούν να ρυθμίσουν αποτελεσματικά τη θερμοκρασία του σώματός τους. Με τα τελευταία μόνιτορ DECT μπορείτε να ελέγχετε τα επίπεδα θερμοκρασίας και υγρασίας από οπουδήποτε στο σπίτι σας, ώστε να είστε σίγουροι ότι στο δωμάτιο του μωρού επικρατούν άνετες και υγιεινές συνθήκες.

Δημιουργία ρουτίνας

Μερικά μωρά ηρεμούν πιο εύκολα από άλλα. Η δημιουργία μιας ρουτίνας στις ώρες ύπνου, όπως ένα σκοτεινό δωμάτιο, ένα συγκεκριμένο τραγούδι ή νανούρισμα και η χρήση υπνόσακου αντί σεντονιού και κουβέρτας, μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει. Επίσης, το μωρό μπορεί να ηρεμήσει με μια πιπίλα. Τα μωρά έχουν ιδιαίτερα αναπτυγμένο το ένστικτο του θηλασμού και αυτό το απλό πιπίλισμα λειτουργεί ως φυσικό χαλαρωτικό.

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε στο μωρό τη διάθεση για ύπνο, αλλά ενθαρρύνετέ το να κοιμηθεί από μόνο του λέγοντάς του καληνύχτα και φεύγοντας ήρεμα από το δωμάτιο. Επιστρέψτε για να το ηρεμήσετε αν χρειαστεί, αλλά φύγετε από το δωμάτιο πριν αποκοιμηθεί τελείως. Σταδιακά θα του είναι πιο εύκολο να ησυχάζει μόνο του. Ένα μωρό που ξέρει πώς να κοιμάται μόνο του, αν ξυπνήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας, θα είναι πιο εύκολο να κοιμηθεί ξανά. Τα περισσότερα μωρά μπορούν να κοιμηθούν 10 με 12 ώρες το βράδυ περίπου στην ηλικία των 6 με 7 μηνών.

Μπορεί να σας πάρει χρόνο να μάθετε στο μωρό σας καλές συνήθειες ύπνου, αλλά αν επιμείνετε, θα δείτε σύντομα τα αποτελέσματα.

Έχετε υπόψη ότι οι πληροφορίες που δίνονται σε αυτά τα άρθρα είναι γενικές συμβουλές και σε καμία περίπτωση δεν υπερισχύουν των συμβουλών που θα σας δώσουν οι επαγγελματίες υγείας. Αν εσείς, η οικογένεια ή το παιδί σας παρουσιάζετε συμπτώματα ή πάσχετε από παθήσεις που είναι σοβαρές ή δεν υποχωρούν, ή αν χρειάζεστε ειδικές ιατρικές συμβουλές, ζητήστε τη βοήθεια ενός γιατρού. Η Philips AVENT δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημία ενδέχεται να προκληθεί ως αποτέλεσμα της χρήσης των πληροφοριών που παρέχονται σε αυτόν τον ιστότοπο.

Σχετικά προϊόντα

Σχετικές οδηγίες

Οδοντοφυΐα: τα πρώτα δοντάκια του μωρού σας

Οδοντοφυΐα: τα πρώτα δοντάκια του μωρού σας

Συμβουλές για να βοηθήσετε το μωρό σας να κοιμηθεί

Συμβουλές για να βοηθήσετε το μωρό σας να κοιμηθεί

Συμβουλές για γεύματα νηπίων

Συμβουλές για γεύματα νηπίων

Τροφές για νήπια – μια ισορροπημένη διατροφή

Τροφές για νήπια – μια ισορροπημένη διατροφή