Υποστήριξη Philips

Η μονάδα γονέα της συνδεδεμένης συσκευής παρακολούθησης μωρού της Philips Avent δεν φορτίζει

Δημοσιεύθηκε στις 21 Νοεμβρίου 2022

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη φόρτιση της μονάδας γονέα, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να επιλύσετε τα προβλήματα.

  • Βεβαιωθείτε ότι το τροφοδοτικό που χρησιμοποιείται είναι το αυθεντικό που συνόδευε τη μονάδα και ελέγξτε για πιθανή βλάβη. Αν το τροφοδοτικό λειτουργεί σωστά, η πράσινη λυχνία λειτουργίας στη μονάδα μωρού θα ανάψει αφού την ενεργοποιήσετε.
  • Αν η μονάδα γονέα χρειάζεται περισσότερο από 3 ώρες για να φορτίσει, είναι πιθανό να είχε ενεργοποιηθεί κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Βεβαιωθείτε ότι η μονάδα γονέα είναι απενεργοποιημένη κατά τη φόρτιση.
  • Η φόρτιση της μονάδας γονέα κοντά σε πηγές θερμότητας μπορεί να προκαλέσει προσωρινή παύση της λειτουργίας της. Απομακρύνετε τη μονάδα γονέα από την πηγή θερμότητας και συνεχίστε τη φόρτιση όπως απαιτείται.
Επικοινωνία με τη Philips

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε

Ψάχνετε κάτι άλλο;

Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές υποστήριξης της Philips

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.