Υποστήριξη Philips

Ο επισκέπτης μου δεν μπορεί να δει το βίντεο στην εφαρμογή Philips Avent Baby Monitor+

Δημοσιεύθηκε στις 21 Νοεμβρίου 2022

Αν ο επισκέπτης δεν μπορεί να δει το βίντεο στην εφαρμογή, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα: 

  • Είναι πιθανό ο επισκέπτης σας να πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό στη Philips. Ζητήστε από τον επισκέπτη σας να κατεβάσει πρώτα την εφαρμογή Philips Avent Baby Monitor+ και να δημιουργήσει λογαριασμό. Στείλτε την πρόσκληση στον επισκέπτη σας αφού δημιουργήσει τον λογαριασμό του.
  • Ο χρήστης-επισκέπτης που θέλετε να προσκαλέσετε μπορεί να ζήσει σε διαφορετική ήπειρο. Βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης-επισκέπτης θα επιλέξει την ίδια χώρα με εσάς κατά την εγγραφή του λογαριασμού χρήστη.
Επικοινωνία με τη Philips

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε

Ψάχνετε κάτι άλλο;

Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές υποστήριξης της Philips

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.