Υποστήριξη Philips

Αναβοσβήνει το κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης της My Philips Café Gourmet

Δημοσιεύθηκε στις 2022-04-19
Το κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης αναβοσβήνει συνήθως όταν δεν υπάρχει νερό στο δοχείο νερού για την παρασκευή του καφέ. Αυτό προκαλεί την ενεργοποίηση της προστασίας. Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα. 
Δεν υπάρχει νερό στο δοχείο για την παρασκευή του καφέ, κάτι που ενεργοποιεί την προστασία από υπερθέρμανση και κάνει το κουμπί να αναβοσβήνει.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να επαναφέρετε την καφετιέρα Café Gourmet:
  1. Αποσυνδέστε τη συσκευή από την πρίζα
  2. Αφήστε τη να κρυώσει για περίπου 30 λεπτά
  3. Συνδέστε την ξανά
  4. Πιέστε το κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης για να ενεργοποιήσετε τη συσκευή – η λυχνία στο κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης ανάβει
  5. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει νερό πριν ξεκινήσετε την παρασκευή
Μετά την παρασκευή καφέ, μπορεί να παραμείνει μικρή ποσότητα νερού στο δοχείο νερού. Σκουπίστε το δοχείο νερού με ένα καθαρό και μαλακό πανί αφού κρυώσει η συσκευή.
Επικοινωνία με τη Philips

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε

Ψάχνετε κάτι άλλο;

Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές υποστήριξης της Philips

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.