1
Υποστήριξη

Είμαστε εδώ για την εξυπηρέτησή σας

Λάβετε προσωπικές πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας σε τρία απλά βήματα

Λεπτομέρειες προϊόντος

Εάν η ερώτησή σας είναι σχετικά με κάποιο προϊόν, συμπληρώστε τον κωδικό μοντέλου και την ημερομηνία αγοράς.

Η ερώτησή σας/ το σχόλιό σας

Προσωπικά στοιχέια

Η Philips εκτιμά και σέβετε την ιδιώτικότητά σας. Παρακαλώ διαβάστε την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων για περισσότερες πληροφορίες. Τα πεδία που είναι σημειωμένα με μπλε αστερίσκο είναι (*) υποχρεωτικά.

Πληροφορίες κλήσης

Σε περίπτωση που χρειαστούμε περισσότερες πληροφορίες, πιθανόν να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας. Ποια θα ήταν η κατάλληλη ώρα;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε ότι τα στοιχεία που δώσατε είναι σωστά

Λεπτομέρειες προϊόντος Επεξεργασία
Προσωπικά στοιχέια Επεξεργασία
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

b2c.u62-support-contact.newsletter

Ευχαριστούμε για το αίτημά σας

Η αποστολή του αίτηματός σας ή του σχολίου σας ήταν επιτυχής

Εντός της επόμενης ώρας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση που ορίσατε. Αν δεν λάβετε το email αυτό, βεβαιωθείτε ότι πληκτρολογήσατε σωστά τη διεύθυνση σας και ελέγξτε τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα (spam).

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Λυπούμαστε, υπήρξε κάποιο σφάλμα κατά την υποβολή της φόρμας

Δεν μπορέσαμε να αποθηκεύσουμε τα στοιχέια που δώσατε.

Παρακαλώ υποβάλετε ξανά την φόρμα σας. Αν δεν λύσατε το πρόβλημά σας online, παρακαλώ καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών της Philips.

Επιστροφή στην αρχική σελίδα