Υποστήριξη Philips

Βρείτε την πλησιέστερη υπηρεσία επισκευών της Philips

Επισκεφθείτε τα κέντρα σέρβις της Philips αν χρειάζεστε βοήθεια με τα προϊόντα οικιακής χρήσης, μητρικής και παιδικής φροντίδας ή προσωπικής φροντίδας. Υπάρχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες για κάθε κατηγορία ξεχωριστά.

Κατά την επίσκεψη στα κέντρα σέρβις της Philips, φροντίστε να έχετε μαζί σας τα παρακάτω:

 

1. Απόδειξη αγοράς (απόδειξη/τιμολόγιο)

2. Το προϊόν Philips (συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων)

Αλλαγή ακτίνας αναζήτησης
Αλλαγή ακτίνας αναζήτησης

Συχνές ερωτήσεις

1. Το προϊόν μου είναι ελαττωματικό. Πώς μπορώ να το επισκευάσω; Θα καλυφθεί από την εγγύηση;

Πολλές φορές, όταν ένα προϊόν δεν αποδίδει τα αναμενόμενα, το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί στο σπίτι, χωρίς να χρειαστεί να το στείλετε για επισκευή.

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την online αντιμετώπιση προβλημάτων και τις Συχνές Ερωτήσεις για να βρείτε μια λύση για κοινά προβλήματα:

 

Βρείτε το προϊόν σας και τις συχνές ερωτήσεις του

 


Εάν δεν μπορείτε να επιλύσετε το πρόβλημά σας ηλεκτρονικά, μπορείτε να κλείσετε το προϊόν σας για επιθεώρηση με δύο μεθόδους:


1) Καταχωρήστε το προϊόν σας online (Εξαιρέσεις: Τηλεοράσεις, προιόντα Avent, καφετιέρες Gaggia και Saeco) - κάντε κλικ εδώ

 

2) Επικοινωνήστε με το Εξυπηρέτηση Πελατών μας - κάντε κλικ εδώ


Η επισκευή θα είναι δωρεάν εάν το προϊόν σας βρίσκεται ακόμα υπό εγγύηση.


Εγγύηση της Philips

2. Πόσο διαρκεί η εγγύηση για το προϊόν μου;

Ανάλογα με το προϊόν, οι εγγυήσεις της Philips είναι συνήθως μεταξύ 12 και 24 μηνών.

 

Για να βρείτε την περίοδο εγγύησης και τους όρους και προϋποθέσεις για το προϊόν σας, ανατρέξτε στους όρους εγγύησης.

3. Το προϊόν μου δεν καλύπτεται πλέον από την εγγύηση- μπορεί η Philips να με βοηθήσει;

Εάν το προϊόν σας δεν είναι πλέον υπό εγγύηση, προσπαθούμε να κάνουμε τη διαδικασία επισκευής όσο το δυνατόν πιο ανώδυνη. Η προτεινόμενη λύση και το τελικό κόστος θα διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος, την ηλικία και τη μέθοδο αποστολής που επιλέξατε.

 

Για προϊόντα που δεν έχουν δυνατότητα επισκευής, προσφέρουμε στους καταναλωτές μας εκπτωτικά κουπόνια για την αγορά ενός νέου προϊόντος Philips.

 

Για να βρείτε λύση επισκευής ή εκπτωτικού κουπονιού για το ελαττωματικό προϊόν σας, εγγραφείτε στην ηλεκτρονική μας πύλη.

4. Δεν μπορώ να βρω την υποστήριξη που χρειάζομαι- πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για βοήθεια;

Στόχος μας είναι να παρέχουμε άριστη ηλεκτρονική υποστήριξη για όλα τα προϊόντα μας, αλλά αντιλαμβανόμαστε ότι μερικές φορές οι πληροφορίες που αναζητάτε μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθούν.

Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές για την εύρεση υποστήριξης στον ιστότοπό μας:

 

Πού μπορώ να βρω υποστήριξη προϊόντος;


Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω live Chat, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.

 

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι ανοιχτό τις ακόλουθες ώρες:
 

Δευτέρα - Παρασκευή : 8:00π.μ έως 20:00 μ.μ.

Σάββατο : 8:00π.μ εώς 14:00μ.μ

Κυριακή: Κλειστά
 

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι κλειστό κατά τις αργίες.

5. Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η επισκευή;

Στόχος μας είναι να επισκευάσουμε και να σας επιστρέψουμε το προϊόν σας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα το παραλάβει το κέντρο σέρβις μας.

 

Διαφορετικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας για ενημέρωση.

6. Πού μπορώ να βρω ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της Philips;

Η Philips διαθέτει 2 κύρια εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις:

 

- Olympic Shaver Centre

- R&M Rentals

 

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας σχετικά με τα παραπάνω προϊόντα, καθώς και με τα προϊόντα TV, Avent και Καφέ.

7. Πού μπορώ να αγοράσω ανταλλακτικά και αξεσουάρ για το προϊόν μου;

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το ανταλλακτικό που αναζητάτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους εγκεκριμένους διανομείς μας.

 

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με ανταλλακτικά ή αξεσουάρ για το προϊόν σας, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

 

8. Πού μπορώ να βρω τον αριθμό μοντέλου του προϊόντος μου;

Ο αριθμός μοντέλου του προϊόντος σας βρίσκεται στο κουτί, στο εγχειρίδιο χρήσης ή στο ίδιο το προϊόν. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια για να βρείτε τον αριθμό μοντέλου του προϊόντος σας, κάντε κλικ εδώ για να ανοίξετε τη σελίδα υποστήριξης για την εύρεση του αριθμού μοντέλου σας

Number Five
9. Μετακόμισα στο εξωτερικό / αγόρασα το προϊόν μου στο εξωτερικό. Θα επηρεαστεί η εγγύησή μου;

Όχι, στη Philips προσφέρουμε διεθνή εγγύηση για τα προϊόντα μας, επομένως η εγγύησή σας δεν θα επηρεαστεί.


Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας εάν έχετε οποιαδήποτε προβλήματα ή ερωτήσεις.

10. Εάν έχω κάνει παράταση της εγγύησης με τον έμπορο λιανικής πώλησης, μπορώ να επικοινωνήσω με τη Philips;

Αν έχετε προβλήματα με το προϊόν σας, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε.

 

Εάν το προϊόν σας χρειάζεται επισκευή ή σέρβις κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης της Philips, θα χαρούμε να το οργανώσουμε για εσάς.

 

Ωστόσο, εάν το προϊόν απαιτεί επισκευή ή ανταλλαγή σύμφωνα με τους όρους της εκτεταμένης εγγύησης, θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα λιανικής πώλησης. Ο έμπορος λιανικής πώλησης είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση κατά τη διάρκεια της περιόδου επέκτασης της εγγύησής σας.

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.