Κατανοούμε ότι η αποκατάσταση για τους αναπνευστήρες V60 / V60 Plus της Philips Respironics μπορεί να δημιουργήσει προκλήσεις για εσάς και τις ομάδες σας. Παρακάτω περιγράφονται αναλυτικά όλα όσα μπορείτε να αναμένετε κατά το διάστημα έως την ημέρα της προγραμματισμένης συνάντησης για την αποκατάσταση, αλλά και κατά την ημέρα της συνάντησης.
Η Philips Respironics συνεργάζεται με εξουσιοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών (ASP) που θα πραγματοποιήσουν την αποκατάσταση στις εγκαταστάσεις σας.
Ο ASP θα επικοινωνήσει μαζί σας για τον προγραμματισμό μιας επιτόπιας συνάντησης. Αυτή η συνάντηση συνήθως πραγματοποιείται 2-3 εβδομάδες μετά από αυτήν την επικοινωνία.
Για να διευκολύνετε αυτήν την επικοινωνία με τον ASP, εξετάστε το ενδεχόμενο να προετοιμάσετε ένα απόθεμα των συσκευών V60 / V60 Plus που διαθέτετε, μαζί με τις παρακάτω πληροφορίες:
Μπορείτε να κάνετε λήψη αυτού του εγγράφου για να εισαγάγετε τις παραπάνω πληροφορίες.
Η προετοιμασία αυτών των πληροφοριών εκ των προτέρων θα δώσει στον ASP τη δυνατότητα να υπολογίσει τη διάρκεια της προγραμματισμένης συνάντησης αποκατάστασης. Εάν έχουν εντοπιστεί πολλαπλές FCO για τον αναπνευστήρα σας, θα εκτελεστούν στην ίδια επίσκεψη ώστε να μειωθεί ο χρόνος που ο αναπνευστήρας θα τεθεί εκτός λειτουργίας.
Λάβετε υπόψη ότι τυχόν ραντεβού προληπτικής συντήρησης δεν θα συμπεριληφθούν στην αποκατάσταση.
Συνιστάται να σημειώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας του ASP σε περίπτωση που αλλάξει η διαθεσιμότητα συσκευών στις εγκαταστάσεις σας.
Κατά τη διάρκεια της αρχικής σας επικοινωνίας με τον ASP, ενημερώστε για το πόσοι από τους αναπνευστήρες σας θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμοι ανά ημέρα. Ο ASP θα συνεργαστεί μαζί σας ώστε να καθορίσει τον βέλτιστο τρόπο υποστήριξης του οργανισμού σας. Πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες για να διασφαλίσετε μια αποτελεσματική συνάντηση. Οι προγραμματισμένες συσκευές θα πρέπει: Ο ASP θα επιβεβαιώσει τη συνάντηση μία ημέρα πριν από την προγραμματισμένη έναρξη της αποκατάστασης. Ευθύνη του νοσοκομείου Ευθύνη του ASP
Εάν αλλάξει η διαθεσιμότητα συσκευών σας, επικοινωνήστε με τον ASP.
Εάν υπάρξουν αλλαγές ή καθυστερήσεις στην προγραμματισμένη συνάντηση αποκατάστασης, ο ASP θα επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας.
Συνεχίστε να επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, ή επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο πωλήσεων της Philips για τυχόν απορίες.
You are about to visit a Philips global content page
Continue