Καταβάλλονται προσπάθειες αποκατάστασης για την αντιμετώπιση της πλακέτας υπολογιστή διαχείρισης ισχύος για τους αναπνευστήρες V60/V60 Plus της Philips Respironics. Η ασφάλεια των ασθενών αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητά μας και δεσμευόμαστε να υποστηρίζουμε τις ανάγκες σας για περίθαλψη ασθενών με αερισμό καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας αποκατάστασης.
Τι πρέπει να περιμένετε κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης αποκατάστασης
Από τώρα και τους επόμενους μήνες, ένας μηχανικός επιτόπιας εξυπηρέτησης θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προγραμματίσετε μια συνάντηση.
Όταν οι μηχανικοί επιτόπιας εξυπηρέτησης έρθουν στις εγκαταστάσεις σας, θα αντικαταστήσουν την πλακέτα υπολογιστή διαχείρισης ενέργειας. Όπου είναι δυνατόν, άλλες ανοιχτές εντολές επιτόπιας διόρθωσης (FCO) θα εκτελούνται ταυτόχρονα με την αποκατάσταση της πλακέτας υπολογιστή διαχείρισης ισχύος, ώστε να ελαχιστοποιείται η αναστάτωση.
Λύσεις μετριασμού για τους αναπνευστήρες V60/V60 Plus
Ενώ περιμένετε την εφαρμογή της τεχνικής λύσης, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τους αναπνευστήρες V60/V60 Plus με τουλάχιστον μία από τις λύσεις μετριασμού που περιγράφονται στην Επιτόπια οδηγία ασφάλειας (FSN) του Ιουνίου.
Συνεχής συντήρηση και υποστήριξη
Παρόλο που η Philips Respironics διέκοψε τους αναπνευστήρες V60 και V60 Plus, θα συνεχίσουμε να παρέχουμε συντήρηση και υποστήριξη μέχρι τον Δεκέμβριο του 2029, εφόσον τα εξαρτήματα παραμένουν διαθέσιμα.
Κατανοούμε τις προκλήσεις που έχει δημιουργήσει αυτή η προσπάθεια αποκατάστασης για τους κλινικούς ιατρούς και τα νοσοκομειακά συστήματα. Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή εμπιστοσύνη και συνεργασία σας καθώς εργαζόμαστε για την εφαρμογή της τεχνικής λύσης.
Το Μάρτιο του 2022, η Philips Respironics εξέδωσε μια ειδοποίηση ανάκλησης προς τους πελάτες των αναπνευστήρων V60, V60 Plus και V680 σχετικά με ένα πιθανό πρόβλημα που θα μπορούσε να επηρεάσει την πλακέτα υπολογιστή διαχείρισης ισχύος. Τον Απρίλιο του 2022 και τον Ιούνιο του 2022, η Philips απέστειλε περαιτέρω ειδοποίηση ανάκλησης με ενημερωμένες οδηγίες για τους πελάτες και τους χρήστες των επηρεαζόμενων συσκευών.
Με την ενημερωμένη ειδοποίηση οι πελάτες ενημερώνονται ότι πρέπει να εφαρμόσουν μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες ενέργειες για να μετριάσουν τον κίνδυνο που προκαλείται από το πρόβλημα του ηλεκτρικού κυκλώματος της πλακέτας υπολογιστή διαχείρισης ισχύος:
Επιπλέον, θα πρέπει να διατίθεται εναλλακτικό μέσο αερισμού, όποτε χρησιμοποιείται ο αναπνευστήρας. Εάν ανιχνευθεί βλάβη στον αναπνευστήρα, αποσυνδέστε τον ασθενή από αυτόν και ξεκινήστε αμέσως τον αερισμό με μια τέτοια συσκευή. Ο αναπνευστήρας πρέπει να αφαιρείται από την κλινική χρήση και να συντηρείται από εξουσιοδοτημένο προσωπικό συντήρησης.
Εάν οι πελάτες δεν είναι σε θέση να εφαρμόσουν κάποια από τις παραπάνω ενέργειες, θα πρέπει να διενεργήσουν ανάλυση κινδύνου/οφέλους για να αξιολογήσουν εάν οι επηρεαζόμενες συσκευές θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται.
Στη Philips έχουμε δεσμευτεί να αντιμετωπίσουμε αυτό το ζήτημα γρήγορα και αποτελεσματικά, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις δεσμεύσεις μας προς τους πελάτες μας και τους ασθενείς τους οι οποίοι βασίζονται στις λύσεις μας για τη φροντίδα του αναπνευστικού συστήματος.
Η Philips Respironics θα αναπτύξει μια τεχνική λύση με βάση τον επανασχεδιασμό της πλακέτας υπολογιστή διαχείρισης ισχύος που ελέγχει τη ράγα 35V που τροφοδοτεί τον αναπνευστήρα. Αυτή η λύση θα δώσει τη δυνατότητα στον αναπνευστήρα να παράγει συναγερμό σύμφωνα με τον σχεδιασμό σε περίπτωση βλάβης. Η Philips Respironics άρχισε να επικοινωνεί με τους πελάτες για να προγραμματίζει συναντήσεις για την εφαρμογή της τεχνικής λύσης.
Ναι, οι επηρεαζόμενοι πελάτες ειδοποιήθηκαν μέσω επιστολής ειδοποίησης πελατών για αυτήν την ανάκληση τον Μάρτιο του 2022, με ενημερωμένες ειδοποιήσεις που εστάλησαν τον Απρίλιο του 2022 και τον Ιούνιο του 2022, ώστε να παρέχουν περαιτέρω καθοδήγηση στους πελάτες και τους χρήστες.
Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο πωλήσεων της Philips για τυχόν ερωτήσεις.
You are about to visit a Philips global content page
Continue