Ειδοποίηση ασφάλειας κατά τη χρήση ιατρικών συσκευών Philips

Υποστήριξη, σε κάθε βήμα της διαδρομής

Μάθετε πώς διαχειριζόμαστε την Ειδοποίηση ασφάλειας κατά τη χρήση και τι να περιμένετε

Εικονίδιο του ασθενούς και του γιατρού

Κατανοούμε ότι η αναμονή για νέα σχετικά με το πότε και πώς η συσκευή σας θα επιδιορθωθεί ή αντικατασταθεί μπορεί να είναι κουραστική.

Όσο εργαζόμαστε με τους εταιρικούς μας πελάτες για να κάνουμε διαθέσιμες τις συσκευές αντικατάστασης το ταχύτερο δυνατό, θέλουμε να νιώθετε ότι ενημερώνεστε για τη διαδικασία αποκατάστασης και να νιώθετε εμπιστοσύνη στη νέα σας συσκευή.

Για περισσότερες πληροφορίες, και για να διαβάσετε την Ειδοποίηση ασφάλειας κατά τη χρήση (FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A), επισκεφτείτε το philips.com/src-update.

Γιατρός που μιλά στο γιατρό
Μη εγγεγραμμένο εικονίδιο

1. Καταχώριση συσκευής

Οι συνεργάτες υγείας στο σπίτι και οι διανομείς θα καταχωρίσουν απευθείας τις επηρεαζόμενες συσκευές για αποκατάσταση στη Philips.

Παρότι οι ασθενείς δεν απαιτείται να καταχωρίσετε τις συσκευές σας, μπορείτε να ελέγξετε αν η συσκευή σας επηρεάζεται. Αν βρείτε ότι η συσκευή σας επηρεάζεται, θα πρέπει να μιλήσετε με τον ιατρό σας για το αν θα συνεχίσετε τη θεραπεία.

Γιατρός που μιλά στο γιατρό κινητό
Εικονίδιο αντιστοίχισης DME

2. Επεξεργασία της εντολής σας

Θα ξεκινήσουμε την επεξεργασία της εντολής σας για αντικατάσταση συσκευής μόλις:
 

  1. Ο Πάροχος Οικιακής Φροντίδας σας (HCP) καταχωρίσει τη συσκευή σας
  2. Μια συσκευή γίνει διαθέσιμη


Μόλις ο HCP λάβει συσκευές από τη Philips, θα επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας. Δεν χρειάζεται να κάνετε παραπάνω ενέργειες σε αυτό το στάδιο.

Γιατρός που μιλά στο ζευγάρι ασθενών
Γιατρός που μιλά στο κινητό ζευγάρι ασθενών
Εικονίδιο ιεράρχησης ασθενούς

3. Κρατώντας σας ενήμερους

Αν και έχουμε ξεκινήσει την αποστολή νέων συσκευών και αυξήσαμε την ικανότητα παραγωγής μας, αναμένουμε να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα αποκατάστασης για την πλειοψηφία των συσκευών που καταχωρήθηκαν μέχρι τα τέλη του 2022.

Αν θέλετε να βρείτε τις τελευταίες πληροφορίες και ενημερώσεις, επισκεφτείτε τα μέσα κοινωνικής μας δικτύωσης ή διαβάστε τις Συχνές Ερωτήσεις, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

Εικονίδιο παράδοσης αντικατάστασης συσκευής

4. Παραλαβή συσκευής αντικατάστασης

Όταν λάβετε τη συσκευή σας αποκατάστασης, ο HCP σας θα μοιραστεί δυο βασικές πληροφορίες σχετικά με το πώς θα:

 

  1. Εγκαταστήσετε τη συσκευή σας
  2. Καθαρίσετε τα υπάρχοντα εξαρτήματά σας

Εικονίδιο επιστροφής συσκευής

5. Επιστροφή της επισκευής σας που επηρεάζεται

Η επιστρεφόμενη συσκευή θα επισκευαστεί για άλλον ασθενή μέσω της διαδικασίας αποκατάστασης.

Εικονίδιο ομιλίας

Παρακαλούμε να συνεργαστείτε με τον HCP σας για να συντονίσετε την επιστροφή

Όχι εικονίδιο

Παρακαλούμε να μην επιστρέψετε τα αξεσουάρ σας σε μας. Θα χρειαστεί να τα κρατήσετε και να τα καθαρίσετε ώστε να τα χρησιμοποιήσετε στη συσκευή αποκατάστασης. Ακολουθήσετε τις οδηγίες από τον HCP σας σχετικά με τη φροντίδα των αξεσουάρ σας.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας σε αυτή την προσπάθεια.

Άτομο στον υπολογιστή που μιλά στο γιατρό κινητό
Εικονίδιο τηλεφώνου

Χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια;

Μιλήστε σε έναν εκπρόσωπό μας, καλώντας σε ένα από τα διεθνή μας τηλεφωνικά κέντρα.

Άτομο στον υπολογιστή που μιλά στο γιατρό

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit the Philips USA website.

Καταλαβαίνω

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.