Κατανοούμε ότι η αναμονή για νέα σχετικά με το πότε και πώς η συσκευή σας θα επιδιορθωθεί ή αντικατασταθεί μπορεί να είναι κουραστική.
Όσο εργαζόμαστε με τους εταιρικούς μας πελάτες για να κάνουμε διαθέσιμες τις συσκευές αντικατάστασης το ταχύτερο δυνατό, θέλουμε να νιώθετε ότι ενημερώνεστε για τη διαδικασία αποκατάστασης και να νιώθετε εμπιστοσύνη στη νέα σας συσκευή.
Για περισσότερες πληροφορίες, και για να διαβάσετε την Ειδοποίηση ασφάλειας κατά τη χρήση (FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A), επισκεφτείτε το philips.com/src-update.
Οι συνεργάτες υγείας στο σπίτι και οι διανομείς θα καταχωρίσουν απευθείας τις επηρεαζόμενες συσκευές για αποκατάσταση στη Philips.
Παρότι οι ασθενείς δεν απαιτείται να καταχωρίσετε τις συσκευές σας, μπορείτε να ελέγξετε αν η συσκευή σας επηρεάζεται. Αν βρείτε ότι η συσκευή σας επηρεάζεται, θα πρέπει να μιλήσετε με τον ιατρό σας για το αν θα συνεχίσετε τη θεραπεία.
Θα ξεκινήσουμε την επεξεργασία της εντολής σας για αντικατάσταση συσκευής μόλις:
Μόλις ο HCP λάβει συσκευές από τη Philips, θα επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας. Δεν χρειάζεται να κάνετε παραπάνω ενέργειες σε αυτό το στάδιο.
Αν θέλετε να βρείτε τις τελευταίες πληροφορίες και ενημερώσεις, επισκεφτείτε τα μέσα κοινωνικής μας δικτύωσης ή διαβάστε τις Συχνές Ερωτήσεις, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
Όταν λάβετε τη συσκευή σας αποκατάστασης, ο HCP σας θα μοιραστεί δυο βασικές πληροφορίες σχετικά με το πώς θα:
Η επιστρεφόμενη συσκευή θα επισκευαστεί για άλλον ασθενή μέσω της διαδικασίας αποκατάστασης.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας σε αυτή την προσπάθεια.
Μιλήστε σε έναν εκπρόσωπό μας, καλώντας σε ένα από τα διεθνή μας τηλεφωνικά κέντρα.