Αρχική σελίδα > Γρήγορες συμβουλές σχετικά με την ανάκληση

Γρήγορες συμβουλές σχετικά με την ανάκληση

23 Δεκεμβρίου 2021

Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε με γρήγορες συμβουλές σχετικά με την ανάκληση.

Εικονίδιο SRC ανάκλησης "Μιλήστε στον ιατρό σας"

Μην διακόψετε τη θεραπεία προτού μιλήσετε στον ιατρό σας.


Στόχος μας είναι να προσφέρουμε σε όλους τους ασθενείς μια συσκευή αντικατάστασης το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν με ασφάλεια τη θεραπεία. Ενώ περιμένετε τη συσκευή αντικατάστασης, είναι σημαντικό να μιλήσετε στο ιατρό σας πριν πραγματοποιήσετε αλλαγές ή διακόψετε τη θεραπεία.

Εικονίδιο SRC ανάκλησης "Ενημερώσεις μέσω email"

Ελέγχετε τακτικά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας για ενημερώσεις.


Η Phillps στέλνει τακτικά ενημερώσεις σχετικά με την ανάκληση μέσω email, ενώ μπορείτε πάντα να επισκέπτεστε τη διεύθυνση philips.com/src-update για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Θα λαμβάνετε επίσης email από εμάς με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της συσκευής αντικατάστασης. Αν δεν λαμβάνετε ενημερώσεις μέσω email, καλέστε στο (0044) 20 8089 3822 και βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Εικονίδιο SRC ανάκλησης "Αφαίρεση αφρώδους υλικού"

Μην επιχειρήσετε να αφαιρέσετε μόνοι σας το αφρώδες υλικό.


Εάν προσπαθήσετε να επισκευάσετε τη συσκευή μόνοι σας ή εάν χρησιμοποιήσετε κάποιο κιτ επιδιόρθωσης τρίτου κατασκευαστή, η λειτουργία της συσκευής σας ενδέχεται να επηρεαστεί ή και να διακοπεί εντελώς. Η Philips δεν προσφέρει κιτ επισκευής προς πώληση, ούτε εξουσιοδοτούμε τρίτους να το πράξουν. Μόνο εξουσιοδοτημένοι επαγγελματίες σέρβις μπορούν να εκτελούν τις εργασίες επιδιόρθωσης.

Εικονίδιο SRC ανάκλησης "Δήλωση συσκευής"

Δηλώστε τη συσκευή σας, ακόμα και αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει μεθόδους καθαρισμού με όζον.


Ακόμα και αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ όζον για τον καθαρισμό της συσκευής σας, ενδέχεται να έχει επηρεαστεί. Δηλώστε τη συσκευή σας εδώ.

Εικονίδιο SRC ανάκλησης "Δραστηριότητες εξαπάτησης"

Να είστε προσεκτικοί σχετικά με δραστηριότητες εξαπάτησης.


Η Philips δεν θα σας ζητήσει ποτέ τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης μέσω τηλεφώνου ή email. Να θυμάστε ότι η καλύτερη πηγή ενημέρωσης είναι πάντα ο πάροχος/DME ή η Philips.

Τι πρέπει να αναμένετε στη συνέχεια

 

Οι κλινικές πληροφορίες έχουν καταστεί διαθέσιμες στις ομάδες φροντίδας σας, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τις βέλτιστες αποφάσεις σχετικά με το σχέδιο θεραπείας σας. Δεδομένου ότι ο ιατρός σας γνωρίζει το ιατρικό ιστορικό σας, είναι το πιο εξειδικευμένο άτομο για να προσδιορίσει το όφελος ή τον κίνδυνο συνέχισης της θεραπείας σας μέχρι να λάβετε τη συσκευή αντικατάστασης. ​ ​

 

Κατανοούμε ότι η αναμονή για ενημέρωση σχετικά με το πότε και το πώς θα επισκευαστεί ή θα αντικατασταθεί η συσκευή σας μπορεί να προκαλέσει εκνευρισμό και ότι ο σωστός συγχρονισμός είναι άκρως σημαντικός. Εργαζόμαστε σκληρά για να ολοκληρώσουμε αυτήν την ανάκληση και θα παραμείνουμε σε επικοινωνία τόσο με εσάς όσο και με την ομάδα φροντίδας σας, ώστε να παραμένετε πάντα ενημερωμένοι με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις. Παρόλο που έχουμε ήδη σημειώσει πρόοδο όσον αφορά την αποστολή συσκευών αντικατάστασης και έχουμε αυξήσει την παραγωγική μας ικανότητα, o στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα επισκευής και αντικατάστασης μέχρι το τέλος του 2022.

 

Μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε τη διεύθυνση philips.com/src-update για πληροφορίες και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.

* Αυτή είναι μια ειδοποίηση ανάκλησης μόνο για τις ΗΠΑ και μια επιτόπια οδηγία ασφάλειας για τον υπόλοιπο κόσμο. Στις ΗΠΑ, η ειδοποίηση ανάκλησης έχει ταξινομηθεί από την FDA ως ανάκληση Κατηγορίας I. Στις συσκευές που έχουν εξουσιοδοτηθεί για επισκευή και αντικατάσταση συγκαταλέγονται οι συσκευές DreamStation CPAP και BiLevel, οι συσκευές DreamStation ASV και οι συσκευές DreamStation ST/AVAPS.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.