Υποστήριξη Philips

Η οδοντόβουρτσα Sonicare κάνει δυνατό θόρυβο

Δημοσιεύθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2022
Αν η οδοντόβουρτσά σας κάνει δυνατό θόρυβο, οι παρακάτω συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων μπορεί να σας βοηθήσουν να βρείτε μια λύση.

Συνιστάται να ακολουθήσετε τα βήματα με τη σειρά που αναφέρονται παρακάτω. Ανάμεσα στα βήματα, ελέγξτε αν το πρόβλημα έχει επιλυθεί προτού προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Εναλλακτικά, μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο για να επιλύσετε το πρόβλημα.
Play Pause
Οι οδοντόβουρτσες Sonicare χρησιμοποιούν ισχυρές δονήσεις για τον καθαρισμό των δοντιών σας. Ο ήχος που παράγεται είναι πιο δυνατός σε σχέση με τις συμβατικές οδοντόβουρτσες. Αν αυτή είναι η πρώτη σας ηλεκτρική οδοντόβουρτσα, μπορεί να χρειαστείτε λίγο χρόνο για να συνηθίσετε το ηλεκτρικό βούρτσισμα.

 
Αν ενεργοποιήσετε την οδοντόβουρτσα χωρίς κεφαλή βουρτσίσματος, θα ακούγεται περισσότερος θόρυβος. Να βεβαιώνεστε πάντα ότι στην οδοντόβουρτσά σας είναι τοποθετημένη μια κεφαλή βουρτσίσματος.

 
Αν η οδοντόβουρτσά σας κάνει έναν αφύσικα δυνατό θόρυβο, ίσως αυτό οφείλεται σε χαλαρή τοποθέτηση της κεφαλής βουρτσίσματος. Βεβαιωθείτε ότι η κεφαλή βουρτσίσματος έχει τοποθετηθεί σωστά στη λαβή και δεν είναι χαλαρή. Θα παραμείνει ένα μικρό κενό ανάμεσα στη λαβή και την κεφαλή βουρτσίσματος, το οποίο είναι απαραίτητο για τις δονήσεις.
 
Τοποθετήστε σωστά μια κεφαλή βουρτσίσματος
Μπορεί επίσης να σημαίνει ότι η κεφαλή βουρτσίσματος έχει φθαρεί. Συνιστούμε να αντικαθιστάτε την κεφαλή βουρτσίσματος κάθε τρεις μήνες. Μπορείτε να αγοράσετε μια νέα κεφαλή βουρτσίσματος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Δοκιμάστε τα εξής βήματα:
Βήμα 1: Αφαιρέστε την κεφαλή βουρτσίσματος από τη λαβή.
Βήμα 2: Ενεργοποιήστε την οδοντόβουρτσά σας.

Η οδοντόβουρτσά σας κάνει ακόμα δυνατό ή αφύσικο θόρυβο;
  • Ναι: Η οδοντόβουρτσά σας έχει χαλάσει. Σας συνιστούμε να ζητήσετε ηλεκτρονική επισκευή ή ανταλλαγή.
  • Όχι: Εάν ο θόρυβος σταματήσει, η κεφαλή βουρτσίσματος είναι ελαττωματική ή έχει φθαρεί. Πρέπει να αντικαταστήσετε την κεφαλή βουρτσίσματος με μια καινούργια.
Αν καμία από αυτές τις συμβουλές δεν σας βοηθήσει, η οδοντόβουρτσά σας μπορεί να έχει υποστεί εσωτερική βλάβη. Συνιστούμε να ζητήσετε επισκευή ή ανταλλαγή για την οδοντόβουρτσά σας. Ανάλογα με την τοποθεσία σας, μπορείτε να ζητήσετε ηλεκτρονική επισκευή ή ανταλλαγή, να επισκεφθείτε ένα από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευών μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Επικοινωνία με τη Philips

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε

Ψάχνετε κάτι άλλο;

Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές υποστήριξης της Philips

Ο ιστοτοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με την τελευταία έκδοση του Microsoft Edge, του Google Chrome ή του Firefox.